جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   لوازم جانبی آیپد   قلم آیپد   قلم لمسی ادونیت نوت | Adonit Note Stylus Pen

قلم لمسی ادونیت نوت | Adonit Note Stylus Pen

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

قلم لمسی طراحی آیپد مدل Note برند Adonit

یکی از ویژگی های جداب آیپدهای اپل امکان طراحی و اسکچ در آن ها می باشد. برای طرح زدن در آیپد نیاز به یک قلم مخصوص می باشد که کمپانی Adonit مدل های مختلفی از آن ها را طراحی و عرضه نموده است. یکی از این مدل ها Note می باشد که به بررسی آن می پردازیم.

نوت یک قلم لمسی حرفه ای و پیشرفته برای استفاده در سیستم عامل iOS نسخه 12.2 به بعد می باشد. طراحی این قلم مانند یک روان نویس زیبا و لوکس می باشد.

این قلم نیازی به اتصال بلوتوث ندارد و استفاده از آن به واسطه تکنولوژی Native Palm Rejection درست مانند استفاده از قلم معمولی بر روی کاغذ می باشد. یک دکمه روشن و خاموش بر روی بدنه قلم وجود دارد که با روشن نمودن آن قلم آماده به کار است و هیچ نیازی به روشن کردن بلوتوث یا وای فای نیست.

با شارژ قلم لمسی ادونیت نوت | Adonit Note Stylus Pen یه مدت 4 دقیقه به صورت سریع، این قلم برای یک ساعت استفاده مداوم آماده خواهد بود و البته با یک بار شارژ کامل به مدت 45 دقیقه، قلم برای استفاده تا 12 ساعت کار مداوم آماده می شود.

قلم Adonit Note با تمامی آیپدهای اپل که از این سیستم عامل استفاده می کنند در تمامی نسخه های iPad Pro (نسل 3)، iPad (نسل 6)، iPad Air (نسل 3) و iPad Mini (نسل 5) به بعد قابل استفاده می باشد. توجه داشته باشید این قلم از گوشی های آیفون پشتیبانی نمی کند و فقط ویژه انواع آیپدهای اپل می باشد.


برندادونیت
رنگمشکی, نقره‌ای
  امتیاز کاربران به:

قلم لمسی ادونیت نوت | Adonit Note Stylus Pen

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط